Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young ; z anglického originálu Ogilvy on Advertising in the Digital Age ... přeložil Vlastimil Juppa

By: Young, Miles, 1954- [Autor]Contributor(s): Juppa, Vlastimil [01-Překladatel]Material type: TextTextLanguage: čeština Original language: angličtina Publisher: Praha : Svojtka & Co., 2018Edition: První české vydáníDescription: 288 stran : ilustrace (převážně barevné)Content type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788025621592Subject(s): reklama propagace Ogilvy, David, 1911-1999 dějiny podnikateléGenre/Form: monografie Scope and content: David Ogilvy je jedním z nejrespektovanějších businessmanů v oblasti marketingu. Po 30 letech od prvního vydání vychází aktualizovaná verze, psaná jeho spolupracovníkem, doplněná o další tipy a návody, jak postupovat v současné reklamě a dosáhnout úspěchu. Příručka uvádí případové studie nejlepších digitálních kampaní a dobré rady v ní nalezne každý, kdo touží v reklamě a celkově v moderním businessu prorazit.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Výměnný fond
naučná pro dospělé X 659 (Browse shelf(Opens below)) Available 420361005349

Z angličtiny přeložil Vlastimil Juppa

Poznámky

Obsahuje rejstřík

David Ogilvy je jedním z nejrespektovanějších businessmanů v oblasti marketingu. Po 30 letech od prvního vydání vychází aktualizovaná verze, psaná jeho spolupracovníkem, doplněná o další tipy a návody, jak postupovat v současné reklamě a dosáhnout úspěchu. Příručka uvádí případové studie nejlepších digitálních kampaní a dobré rady v ní nalezne každý, kdo touží v reklamě a celkově v moderním businessu prorazit.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha