Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young ; z anglického originálu Ogilvy on Advertising in the Digital Age ... přeložil Vlastimil Juppa
Material type:
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Výměnný fond | naučná pro dospělé | X 659 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 420361005349 |
Z angličtiny přeložil Vlastimil Juppa
Poznámky
Obsahuje rejstřík
David Ogilvy je jedním z nejrespektovanějších businessmanů v oblasti marketingu. Po 30 letech od prvního vydání vychází aktualizovaná verze, psaná jeho spolupracovníkem, doplněná o další tipy a návody, jak postupovat v současné reklamě a dosáhnout úspěchu. Příručka uvádí případové studie nejlepších digitálních kampaní a dobré rady v ní nalezne každý, kdo touží v reklamě a celkově v moderním businessu prorazit.
There are no comments on this title.