000 | 02187nam a2200469 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 72332 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20250811171352.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 231221s2023 xr a c 000 f cze | ||
015 | _acnb003579945 | ||
020 | _a9788027711048 | ||
040 |
_aABG001 _bcze _erda |
||
041 | 1 |
_acze _hger |
|
044 |
_axr _cCZ |
||
072 | 7 |
_a821.112.2-3 _xNěmecká próza, německy psaná _2Konspekt _925 |
|
072 | 7 |
_a821-93 _xLiteratura pro děti a mládež (beletrie) _2Konspekt _926 |
|
080 |
_a821.112.2-31 _2MRF |
||
080 |
_a821-93 _2MRF |
||
080 |
_a(0:82-312.9) _2MRF |
||
100 | 1 |
_aHierteis, Eva, _d1972- _7xx0281844 _4aut |
|
240 | 1 | 0 |
_aAbenteuer aus Nebel und Wildnis. _lČesky |
245 | 1 | 0 |
_aOstrov větrných koní. _pDobrodružství z mlhy a divočiny / _cEva Hierteis ; přeložila Romana Hájková |
246 | 3 | 0 | _aDobrodružství z mlhy a divočiny |
260 |
_aPraha _c2023 |
||
300 |
_a193 stran : _bilustrace ; _c21 cm |
||
490 | 1 | _aDrobek | |
500 | _aPřeloženo z němčiny | ||
520 | 2 |
_aPokračování příběhu z větrného ostrova Maolis, kde má každý člověk už od narození svého koně. _bDůležitou součástí života maoliských dětí je zkouška v divočině. Zkoušku podstupují děti ve věku deset až třináct let, projíždějí při ní se svými koňmi divokou ostrovní přírodou a plní různé úkoly. Princezna Luna a její nejlepší kamarádka Nilla prožijí spolu se svými milovanými koňmi Měsíční září a Větrným tanečníkem úžasnou cestu divočinou, při které se toho hodně naučí. Spolu s dalšími kamarády zjistí, že se mohou spolehnout nejenom na svoje koně, ale i na sebe navzájem. Nakladatelská anotace. Kráceno. |
|
655 | 7 |
_aněmecké romány _7fd132945 _2czenas |
|
655 | 7 |
_afantasy romány _7fd184199 _2czenas |
|
655 | 7 |
_apublikace pro děti _7fd133156 _2czenas |
|
655 | 9 | _aGerman fiction | |
655 | 9 | _afantasy novels | |
655 | 9 | _achildren's literature | |
700 | 1 |
_aHájková, Romana, _d1968- _7xx0302026 _4trl |
|
765 | 1 | _tInsel der Sturmpferde | |
787 | 0 | 8 |
_iZ cyklu: _tOstrov větrných koní _g2 |
830 | 0 | _aDrobek | |
910 | _aROG522 | ||
999 | _d72332 |